סט מצעים נושם וקריר מסיבי אקליפטוס מבית Bedsure במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon
38.49$ לגודל FULL ו 41.2$ לגודל QUEEN לרכישה
89HSYOF4
Queen – 152X203 FULL - 137X190 שימו לב כי מדובר במצעים עם כיסים עמוקים כך שייתכן ויתאימו גם למיטות מעט יותר גדולות מהמידות הרשמיות.

✅סמנו גם קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
18.4.2023 10:43

מצעי פרימיום טנסל מסיבי אקליפטוס?? לא צריך לשלם מחירים מופרכים בארץ. קחו של Bedsure המעולים החל מ-38.49$ (כ-150 ש״ח) כולל משלוח עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! הסט כולל סדין נמתח, סדין נוסף לא נמתח ו-2 ציפיות לכריות.

סט מצעים מסיבי אקליפטוס – חומר סופר נושם אידיאלי לסובלים מחום ומהזעה! חומר רך, נוח ובעיקר מאוד נושם, הכולל סדין גומי נמתח, סדין ללא גומי (במקום ציפה) ושתי ציפיות  במחיר פסיכי!

מחיר של 38.49$ לגודל FULL ו41.2$ לגודל QUEEN – בסימון הקופון הירוק והקלדת הקופון 89HSYOF4 – המשלוח חינמי לגמרי!

הסדין הנמתח מתאים גם למזרונים עבים כי הוא מגיע עם כיס עמוק נוסף של 40 ס”מ לכסות את צדדי המזרן
טבלת מידות סדין נמתח:
Queen – 152X203
FULL – 137X190

  • ידידותי לסביבה, חומר טבעי בר קיימא: מופק מעיסת עץ אקליפטוס והוא סטנדרטי 100 על ידי OEKO-TEX, סט המצעים TENCEL של Bedsure עומד בקריטריוני הבדיקה הגבוהים ביותר לכימיקלים מזיקים ונמצא שאינו מזיק לבני אדם.
  • נושמים ומנדפי לחות: סדיני אקליפטוס של Bedsure מציעים יכולת נשימה וספיגת לחות יוצאת דופן יעילה יותר ב-50% מכותנה, ומספקים לאנשים שישנים חמים שנת לילה נעימה ויבשה ללא התחממות יתר, מצעים מקררים מושלמים לאנשים שישנים חמים.
  • סדינים רכים וקלי משי: סט מצעים משי זה הוא חלק להפליא וידידותי לעור, סדינים מקררים מחבקים אותך ברכות קלה ועדינה לנוחות לאורך זמן. עמוד התווך של עולם האופנה בר קיימא, 100% טנסל ליוסל מביא את הנוחות והסגנון של המותגים המובילים לתוך הסדינים האהובים החדשים שלכם.
  • איכות יוקרתית, מחיר סביר: סט מצעי טנסל זה הוא מתנה באיכות גבוהה במחיר ידידותי לתקציב. בחירה אידיאלית למתנה אלגנטית ומחממת לב (שלא שוברת את הבנק). רעיון למתנה להודה, חג המולד, חנוכת בית, ימי הולדת, חגים, חתונות ועוד.
  • מצעים קלים לטיפול: עשוי עם עמידות משופרת כדי לעמוד בבלאי, סט מצעים אקליפטוס זה קל מאוד לתחזוקה. פשוט כבסו במכונה בתכנית עדינה בנפרד עם מים קרים. ייבוש בתלייה או במייבש בחום נמוך. סדינים ארבעה חלקים קווין כוללים: 1 סדין שטוח (228.6 ס”מ רוחב * 259.1 ס”מ אורך), 1 סדין מותאם (152.4 ס”מ רוחב * 203.2 ס”מ אורך * 40.6 ס”מ גובה), ושתי ציפיות (50.8 ס”מ רוחב * 76.2 ס”מ אורך).
מוזמנים לשתף!
סט מצעים נושם וקריר מסיבי אקליפטוס מבית Bedsure במחיר מדהים!
סט מצעים נושם וקריר מסיבי אקליפטוס מבית Bedsure במחיר מדהים!
38.49$ לגודל FULL ו 41.2$ לגודל QUEEN
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages