מחבת פרימיום 20 ס”מ נינג’ה Ninja C30020 Foodi NeverStick במחיר אש!

אמאזון - Amazon
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.3.2023 8:36

מחבת פרימיום 20 ס”מ מבית נינג’ה, בציפוי אנודייז קשיח, לא נדבק, עמיד ובטוח לתנור עד 260 מעלות צלזיוס במחיר של 30.1$ בלבד!

תיאור המוכר:

  • לא נדבק: לא יידבק, ייסדק או יתקלף. מחוממים במיוחד ב-1.1°C, חלקיקי פלזמה קרמיים מותכים אל פני השטח של המחבת, ויוצרים משטח קשיח במיוחד עם מרקם המשתלב עם הציפוי הבלעדי שלנו לחיבור מעולה.
  • מה כלול: מחבת טיגון 20.3 ס”מ.
  • אחריות ל-10 שנים: טכנולוגיית NeverStick היא ציפוי נון-סטיק בלעדי שנועד לעמוד בבישול בחום גבוה וקרצוף אגרסיבי, וכדי לספק שחרור מזון קל יום אחר יום ללא הדבקה. * * בשימוש לפי ההוראות.
  • חלק חיצוני שעבר אנודיזציה: כלי בישול פרימיום אלה בעלי חלק חיצוני עמיד במיוחד שעבר אנודיזציה קשה שעמיד לשריטות כמו פלדת אל-חלד.
  • בטוח לתנור: עברו בקלות מכיריים לתנור כדי לסיים את בישול בשרים, תוספות חומות או לאפות כמו שאתם יכולים בברזל יצוק. מכסים, ידיות וציפוי נון סטיק בטוחים לשימוש בתנור עד 260 מעלות צלזיוס.
  • עיצוב פרימיום: ידיות פלדת אל-חלד מעוצבות ארגונומית לנוחות ומסמרות כפולות לחוזק ויכולת תמרון. למכסה הזכוכית המחוסמת יש שפה מפלדת אל-חלד בעובי 13 מ”מ כדי לנעול את הלחות ולהבטיח ראות מקסימלית.
  • שמירת חום משופרת: בסיס אלומיניום 4.5 מ”מ כבד נועד למנוע נקודות חמות ולאפשר חלוקת חום מהירה ואחידה לתוצאות מושלמות בכל פעם. מכיל 30% יותר אלומיניום מאשר Ninja Foodi NeverStick Essential C100.
  • נראה כמו פלדת אל-חלד: סירוב כאילו אתה יכול בפלדת אל-חלד, ללא צורך בשמן או חמאה נוספים. בנוסף, הקפצו, גריל, טיגון במחבת, טיגון רדוד, קלייה, אפייה, צלייה וצלייה עם סט כלי בישול רב תכליתי זה.
  • קל לניקוי: משטח הבישול של NeverStick מתנקה וקל יותר לניקוי מאשר מחבתות נירוסטה מסורתיות.
  • בטוח וקל לשימוש: ציפוי נון סטיק בטוח לכלי מתכת, קל לניקוי ובטוח לשטיפה במדיח כלים. עשוי מחומרים בטוחים למזון בלבד. כל הטווחים מסוגלים: תואם לגז, חשמל, זכוכית קרמיקה ותנורי אינדוקציה.
מוזמנים לשתף!
מחבת פרימיום 20 ס”מ נינג’ה Ninja C30020 Foodi NeverStick במחיר אש!
מחבת פרימיום 20 ס”מ נינג’ה Ninja C30020 Foodi NeverStick במחיר אש!
30.1$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages