תיק מחשב נייד מתגלגל 15.6 אינץ’ מבית EMPSIGN במחיר מדהים ומשלוח חינמי לגמרי!

אליאקספרס - Aliexpress
44.4$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר

לסמן את הקופון הירוק הענק 40% בדף המוצר לקבלת המחיר!✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.3.2024 10:04

נוסעים הרבה ברחבי הארץ או בעולם במסגרת העבודה, תודו שזה אחד המוצרים הכי שימושים ומקלים שיש! תיק מחשב נייד מתגלגל 15.6″ במחיר בדיחה של 44.4$ כולל משלוח חינמי ישירות מאמזון ללא צורך ברכישות נוספות!
✅זכרו לסמן את הקופון הירוק הענק 40% בדף המוצר לקבלת המחיר!✂️

תיאור המוכר:

  • משרד נייד: תיק גלגול EMPSIGN עם תא למחשב נייד הוא רב תכליתי באחד, מתאים לנסיעות עסקיות ואישיות כאחד. מתאים בקלות לרוב פחי התקורה של חברות התעופה ועומד ברוב דרישות גודל הנשיאה של חברת התעופה. המארז עשוי מבד קנבס פוליאסטר, עמיד למים ועמיד, שיכול להתמודד עם הבלתי צפוי ולהגן כראוי על חפציכם. מידות: 16.5″x14.5″x8″; משקל: 6.33 LBS; האורך המרבי של הידית הטלסקופית: 25.65 אינץ ‘.
  • תא רב תכליתי: עיצוב אחסון אקורדיון מחלק את התיק לשלושה תאים עיקריים, ומספק מקום נפרד למחשב הנייד בגודל 15.6 אינץ’ ולכל חפציך. החלק המובנה של המחשב הנייד המרופד וקטע הטאבלט מגנים על המכשיר שלך מפני שריטות. מדור הלילה מסייע בארגון בגדים וחפצי בית. חלק המכתבים הקדמי מארגן את העטים, המסמכים ופריטים קטנים אחרים. הכיסים עם הרוכסן משני הצדדים יכולים להחזיק את המטריה, בקבוק המים וכו’.
  • קל לנשיאה: למארז הנייד המתגלגל יש אחיזת עור, רוכסנים חלקים ושומרי פינה תחתונים עמידים למים; ידית כפתור אלומיניום נשלפת ושני גלגלי גומי שקטים הופכים את התיק לגלגל ללא מאמץ וניתן לתמרון יותר. בנוסף, תיק הגלגול מצויד ברצועת עגלה מאחור כדי להדק את התיק למזוודות, מה שהופך את הנסיעה לנוחה יותר.
  • כיס RFID: הכנסת כרטיס אלקטרוני לכיס החוסם RFID יכולה לעצור גניבה וכייסים אלקטרוניים ולשמור על המידע שלך בטוח בתוך התיק שלך.
  • רב תכליתי: תיק מתגלגל EMPSIGN מתאים לשהייה של לילה, נסיעות, נסיעות עסקים, טיולים מאולתרים וטיולי כביש. זו יכולה להיות מתנה נהדרת למשפחה, חברים, בני זוג ובני זוג אם הוא או היא מחפשים תיק עבודה מתגלגל פרקטי, איכותי ומקצועי.
מוזמנים לשתף!
תיק מחשב נייד מתגלגל 15.6 אינץ’ מבית EMPSIGN במחיר מדהים ומשלוח חינמי לגמרי!
תיק מחשב נייד מתגלגל 15.6 אינץ’ מבית EMPSIGN במחיר מדהים ומשלוח חינמי לגמרי!
44.4$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages