מדפסת תלת מימד Creality Ender 3 V3 SE דור 3 במחיר שווה ישירות מאמזון!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.3.2024 11:13

רציתם להכנס לעולם ההדפסות התלת מימדיות? יש לכם מדפסת ישנה ורציתם לשדרג? הדור ה3 של אחת המדפסות הפופולאריות בעולם במחיר שווה! רק 270.5$ כולל מיסים במשלוח חינם! כ971 ש”ח בלבד!
בארץ תשלמו יותר על הדור הקודם!

תיאור המוכר:

  • 【מהירות הדפסה מהירה יותר】מדפסת תלת מימד Creality Ender 3 V3 SE יכולה להדפיס במהירות של עד 250 מ”מ לשנייה עם האצה של 2500 מ”מ/מ”ר, מהר יותר מרוב מדפסות FDM בשוק. אתה יכול להשלים דגמים ביעילות, ולחסוך זמן להמתנה לעבודות הדפסה באיכות גבוהה.
  • 【מכבש כונן ישיר ספרייט】המכבש הישיר “ספרייט” של Ender 3 V3 SE מאפשר הזנה חלקה של חוטים שונים, כולל PLA, PETG וחומרים גמישים TPU, שאינם מוגבלים עוד לחומרי הדפסה.
  • 【התקנה קלה】מדפסת תלת מימד Ender 3 V3 SE קלה להרכבה בשלושה שלבים תוך כ-20 דקות בלבד. זה מצייד מגע CR עבור פילוס אוטומטי חיישן זן עבור Z אוטומטי לקזז. קל להשיג שכבה ראשונה מושלמת. מדפסת זו יכולה לחסוך לך זמן פילוס בקלות מתחיל להדפיס, וזה ידידותי לכל הלקוחות כולל למתחילים.
  • 【ציר Z כפול ועיצוב ציר Y】 ציר Z כפול מסונכרן על ידי חגורת תזמון איכותית, המבטיח איכות הדפסה גבוהה. ברגי ההובלה הכפולים הנוקשים של ציר Z מפחיתים את התנודדות Z ביעילות. ציר ה- Y כולל שני פירים ליניאריים 8 מ”מ עשויים פלדה חזקה ועמידה בפני שחיקה, העומדת בבסיס תנועה יציבה ומדויקת של פלטפורמת הבנייה למשך זמן מתמשך.
מוזמנים לשתף!
מדפסת תלת מימד Creality Ender 3 V3 SE דור 3 במחיר שווה ישירות מאמזון!
מדפסת תלת מימד Creality Ender 3 V3 SE דור 3 במחיר שווה ישירות מאמזון!
270.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages