סט 4 מחבתות מברזל יצוק Cuisinel במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.3.2024 13:42

חיפשתם סט מושלם של מחבתות ברזל יצוק? למדורה, תנור, טאבון או כל מקום אחר.. זה הסט המושלם. בגדלי 15, 20, 25, ו30 ס”מ לערך והסט כולל גם 2 כיסוי סיליקון לידיות!

מחיר של 64.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי.. עד שיעלו על זה ויסגרו אותו

תיאור המוכר:

  • חלוקת חום מדויקת ושמירה על חום ללא תחרות – ברזל יצוק Cuisinel מפורסם בזכות הצריבה המושלמת והעסיסית הזו, מבלי לאבד חום כאשר אוכל קר פוגע במחבת. בין אם אתם משתמשים בכלי הבישול האיכותיים שלנו על כיריים המטבח, התנור, המנגל או אפילו מדורה לא עקבית, שמירת החום ללא אובדן וחלוקת החום העקבית הופכים את ניהול זמני הבישול שלכם ללא מאמץ. יכול לשמש לטיגון, אפייה, צלייה, צלייה, קליעה והקפצת בשרים, ירקות ועוד!
  • עיצוב ארגונומי של ידית סיוע ופיות מזיגה – המחבתות בגודל 10 אינץ’ ו-12 אינץ’ כוללות לולאות עוזר ידית, מה שמאפשר לכם להשתמש בשתי הידיים לאחיזה בטוחה יותר. כלי בישול חזקים, מחוספסים ורב-תכליתיים אלה יכולים לשמש לקדרות, קליעה, אפייה: עוגות, פשטידות, גבינת מק ‘אפויה, יחד עם בישול וטיגון כל הקלאסיקות האהובות: סטייקים, המבורגרים, ביצים, דגים, גבינה בגריל והרבה, הרבה יותר. זרבובית המזיגה הגאונית הופכת את ההעברה או המזיגה של רטבים טעימים ללא מאמץ.
  • מלאכת יד מעולה לפני העונה – מיוצרת להחזיק מעמד במשך דורות, Cuisinel מוצאת את החומרים האיכותיים ביותר ביציקת כלי הבישול שלנו. ברזל יצוק Cuisinel הוא בטוח יותר לשמצה מאשר טפלון או חומרים אחרים שאינם מקל. תיבול רציף וקל לביצוע יביא לתבנית בטוחה, בריאה וכמעט ללא מקל. לאחר כל שימוש, ברזל יצוק יש לשטוף ביד, לייבש ביסודיות על התנור בחום בינוני מתובל בשמנים טבעיים; אין לשים במדיח כלים ולא לייבש באוויר.
  • מחזיקי ידיות סיליקון כלולים – סט מחבת מקצועי ברמה עולמית זה מגיע עם כיסויי ידיות נגד החלקה ועמידים בחום המספקים אחיזה בטוחה בזמן בישול, העברה או הגשה של מזון (השתמשו תמיד בכפפת תנור בעת טיפול בכלי בישול מברזל יצוק). בטוח לשטיפה במדיח כלים וקל לשטיפה ביד. לכן, בעוד שרוב הברזל היצוק עשוי להיות מביך לטפל רק עם כפפת תנור, לא רק שהאחיזות הללו גורמות לברזל יצוק להיראות טוב, הם מוסיפים את האחיזה הנוספת הזו בעת טיפול בברזל יצוק חם.
  • מדריך טיפול ושימוש + אחריות לכל החיים – כל סט כולל את מדריך הטיפול והשימוש שלנו למתחילים ולמקצוענים כאחד, כך שתוכלו להיות בטוחים כיצד לטפל בסט החדש שלכם. אז, קדימה, תדליק את כלי הבישול של Cuisinel שלך. אם יקרה משהו, זה עלינו. בנוסף להבטיח החזר כספי חלק של אמזון למשך 30 יום, Cuisinel Cast Iron מבטיח את האיכות והעמידות של כל מוצריה לכל החיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ואין סיכון עבורכם.
מוזמנים לשתף!
סט 4 מחבתות מברזל יצוק Cuisinel במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!
סט 4 מחבתות מברזל יצוק Cuisinel במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!
64.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages